Understanding and Coping with Grief
Сезон 1, серия 5: In this look at what Professor Berkson calls "an inescapable part of the human condition," unpack the feelings and behaviors of the grieving process. Topics include the evolutionary benefits of grief, the five stages of grief laid out by Elizabeth Kübler-Ross, and the three categories of grieving identified by psychologist George Bonanno.