Moonshiners: Whiskey Business Underwater Gin Joint
S1, E3: Tim Smith must rescue the worst distillery he's ever seen, starting at the bottom. While his crew transforms a barn into a Prohibition-style speakeasy, Tim applies his backwoods know-how to re-engineer the still, taking the owner's gin to a new level.