Undisclosed Recipients
S6, E17: The partners of Florrick/Agos/Lockhart find themselves at odds when they voice different opinions regarding the company's future. Also, the firm falls victim to a cyber-hack after it takes on the case of a movie producer whose work is pirated on a peer-to-peer sharing site. Ed Asner guest stars.