Une Mére Que J’aimerais Baiser
S7, E11: In an attempt to further expand her business, Nancy follows Doug and Andy to East Hamptons for the weekend. Meanwhile, Silas tries to win Emma back after having a rough business fallout, and Detective Ouellette brings Shane along on a drug bust.