Unearthed Impala Treasure
S1, E6: Shorty and Terry unearth a rare unmolested treasure, a 1969 Impala with 14,000 original miles on it. The guys go to work on getting it running and putting it on bags with new wheels and tires. Meanwhile, Pete is looking to upgrade his 1958 Impala.