Unearthed
S1, E5: Manfred's (François Arnaud) growing relationship with Creek (Sarah Ramos) is threatened when his con‑artist past finally catches up with him and the mysterious Hightower finds him. Olivia (Arielle Kebbel) agrees to help Manfred, but when she and Creek learn the surprising truth about what Manfred is running from, they realize Manfred is not the man Creek thought he was. Meanwhile, Bobo's (Dylan Bruce) budding romance with Fiji (Parisa Fitz‑Henley) takes a surprising turn that puts her in danger. Peter Mensah also stars.