Unexpected Spectacles
S2, E15: Imagine a man floating through the sky by dozens of balloons, all attached to a single lawn chair. Or, a circus conducted by a team of performers only visible via magnifying glass. How about a cycling grandpa that proves to be no match for his youthful counterparts? These are the tales of history's most unbelievable, strange, and completely unexpected spectacles.