Unfriended
T8, E2: The guest list for Karlie's engagement party ignites a confrontation. Mimi squares off with Stevie and demands a sit-down with Faith. Scrapp's reunion with his father raises questions. Rasheeda agrees to meet Kirk and Jasmine's son.