Unidentified Black Males
S5, E9: A rumor involving his cousin puts Tony's relationship with Johnny Sack back on thin ice. Meanwhile, Meadow helps get her boyfriend Finn a job; A.J. ponders a 'maximum-security summer' at Casa Carmela; Melfi links Tony's current guilt to a past job; and Carmela learns that good legal help is hard to find.