Unintended Consequences
S19, E6: When a teenaged girl is found dead, Rollins (Kelli Giddish) goes undercover at a high end rehab center where the victim was last seen alive. Meanwhile, Benson (Mariska Hargitay) tries to overcome her doubts about Sheila (guest star Brooke Shields).