Union
S1, E2: A great stroke of unluck hits when Fuko kisses Andy the Undead. Andy makes a move on Fuko, thinking an even greater unluck will happen if they take the physical contact further! To prevent physical assault, Fuko explains that the higher her likability for the other person is, the larger the unluck becomes. Andy declares that if that’s the case, he will make her fall in love with him to give him the greatest stroke of unluck—and that he will never let her die until then. Meanwhile, Unionhunters close in on Andy and Fuko...!