United Front
S3, E14: Rome tries to help Tyrell find a productive outlet for his frustrations about the racial issues in America while Regina is dealing with her mother’s concerns regarding the future of Someday. Meanwhile, Katherine and Eddie struggle to navigate the waters of their relationship.