Unknown Origin
S5, E10: When the first day of Kit's experimental Flight Go team program sends Conrad out into the field, he builds a new relationship with a fellow doctor along for the ride. Devon works with Trevor for the first time on a patient with a mysterious fever, the cause of which can't be found. Meanwhile, Bell is hiding a secret from the whole staff and they are starting to become suspicious.