S1, E9: Following the march in support of Carter that erupted in violence, Aliyah and her lawyer use the turn in public opinion to leave the court no choice but to move up Carter's preliminary examination date. Emotions felt by the families on both sides of the case come to a head when Aubry's mother, Ruth, sets up a meeting with Aliyah.