Unleashed
S11, E19: Langston and Sara turn to Lady Heather for help in tracking down the culprit responsible for injuring a woman before she was seemingly mauled to death by a mountain lion. Meanwhile, Nick and Dr. Robbins manage to rescue the unborn baby of a teenage girl who appears to have committed suicide. (TV-14)