Unlucky Ploy Unlucky Ploy 06
S1, E6: Ploy works as an assistant at a company, but there's another 'Ploy' who often causes identity confusion for her. The other Ploy works for the same company and attends the same school as Ploy but always gets more popular and higher position. One day, The film director, Naii suddenly predict the future and gets involved with both Ploy...