Unmanned
S7, E18: Alicia and Diane defend the privacy rights of a therapist whose neighbor, represented by attorney Caitlyn D’Arcy (Anna Camp), flies a drone over his home office. Also, Assistant U.S. Attorney Connor Fox (Matthew Morrison) attempts to use Eli's daughter, Marissa, as leverage in the case against Peter, and the power struggle at Lockhart, Agos and Lee reaches a boiling point.