Unnatural Disasters
S3, E4: O'Reily and Keller plot to 'take care' of Andrew. McManus is forced by the prison brass to settle Howell's sexual-harassment suit. Hanlon's murder convictions get overturned and he's allowed back in the general population--where he ends up having troubles with Vogel's pal Stanislofsky. Adebisi makes a deal with Pancamo to whack Wangler, while Wangler and Pierce plan to whack Adebisi.