Unstable
S11, E1: Officer Nate Kendall (guest star Wentworth Miller) aids a woman in trouble and becomes roped into solving a rape case. While Detectives Elliot Stabler (Christopher Meloni) and Olivia Benson (Mariska Hargitay) believe that Kendall is not right for the case due to his unstable personality, Executive ADA Sonya Paxton (guest star Christine Lahti) joins the team, bringing evidence of a common thread among three other rape cases. With Paxton’s help, the team might expose a serial rapist. Also starring: Richard Belzer (Detective John Munch), Dann Florek (Captain Donald Cragen), Ice-T (Detective Odafin Tutuola), Tamara Tunie (Dr. Melinda Warner), and B.D. Wong (Dr. George Huang).