Until Sadness Reaches Zero
S1, E4: Basara suffers a deep wound in the battle against the white-masked man after Mio's power. Mio regrets getting Basara involved, and challenges the white-masked man to battle on her own. Meanwhile, in order to protect Mio, Basara resolves to use the "forbbiden art" he sealed away after the events of his past. What was the tragedy that visited the hero village and Basara?