S4, E12: In the Season Four finale, Ruth is delighted to meet George's daughter, but worries as his paranoid 'views' of the future escalate. 'Star' Claire gets high off her newfound fame; Federico pleads his case to Vanessa, who delivers a verdict; David confronts a demon face-to-face; Keith considers a business proposal; and Nate comes to final blows with Barb and Hoyt.