S1, E2: Akagi wagers his lifeblood, Washizu his money in this crazed match of Washizu Mahjong.In the East Hand 4 of Game 1, Washizu wins a mangan hand with tsumo and two doras.Akagi pays 4,000 points and the bonus payment of 400cc of blood are drawn.This was the first time blood was drawn in Washizu's vampire mahjong...