New Amsterdam ...Unto the Breach
S4, E14: As the team gathers to mourn the loss of someone dear, Max and Helen realize the extent to which New Amsterdam has changed since they left. Bloom struggles with a big decision while Reynolds decides to take his concerns for his patients to a new level. Dr. Fuentes once again reminds the New Amsterdam team who is in control.