Unvanquished
S1, E11: After the devastating events of the season 1.0 finale, Daniel Graystone must put his life back together in the wake of Zoe's escape, Amanda's plummet and the U-87 Cylon's murder of a lab technician. Meanwhile, Sister Clarice travels to Gemenon to make a dangerous power play that will forever change the future of Caprica.