Up a Tree
S1, E13: Bobby travels to Lake Tahoe to meet Josh, a tree removal specialist who focuses on fire prevention. To help keep the forest healthy, Josh challenges Bobby to climb a 100-foot tree and cut it down one section at a time with a chainsaw.