Up Next: Don Toliver
S1, E1: Don Toliver talks about his journey from the local open mics to some of music's biggest stages. It's a story of good ol'-fashioned hard work and savvy instincts combined with sheer talent and a sound that is singular—one that some believe will define H-Town's hip-hop for years to come.