Up On the Roof
S1, E12: While Martinez investigates a series of robberies involving a fake ATM machine, Kelly's current case yields evidence that links Licalsi to the mob. Meanwhile, Lt. Fancy tries to extend his custody of a young boy whose mother is in a drug rehabilitation program.