Up To No Good
시즌 1, 에피소드 2: Tensions run high when Bridie hits a travel snag, but she still hopes for a proposal. Victoria prepares to meet her Japanese man of mystery. Christine gets news about her visa. Alejandro doesn't know how to react to Kadie's grandmother.