Upping the Ante
S1, E14: Coach Taylor (Kyle Chandler) struggles between preparing for the game and dealing with the situation with Smash (Gaius Charles) as the town of Dillon piles on the pressure. Relationships also begin to form as Tyra (Adrianne Palicki) and Julie (Aimee Teegarden) start an unlikely friendship and Riggins (Taylor Kitsch) reconnects with his estranged father. Jason (Scott Porter) and Lyla (Minka Kelly), on the other hand, have problems of their own as Buddy (Brad Leland) finds out news of their engagement. The Panthers have to put all problems aside as their postseason fate begins with this first very important game. Connie Britton, Zach Gilford, and Jesse Plemons also star.