Ups & Downs
시즌 6, 에피소드 7: Remy attempts to reconcile with her family before the wedding day. Peter and Amina finally get their marriage back on track, but Tara has stunning news for Peter. Moe focuses on her solo career, but runs into a familiar foe at Yandy's studio session.