Urges
S2, E8: It's mating season on Zorak's home planet. Despite the rather unpleasant role the male plays in the mantis love ritual, Zorak gives in to that most common of insect impulses and returns home. Meanwhile, Space Ghost welcomes giggly actress Catherine Bach and plays the blues with musician Matthew Sweet.