Urmel on Ice
Сезон 1, серия 1: While Tiddleypom is teaching Pip, Shoehorn and Wawa some tongue twisters in the Animals' Academy, Toots becomes a victim of another of the Professor's experiments: she slips on the Super Duper glue.