U.S. Male
S3, E5: Wangler 'finds out' his wife and her lover were murdered execution-style--just as planned. Meanwhile, Poet and Pierce are attacked by Hernandez, Ricardo and Guerra, who pour scalding hot water on them. Lockdown ensues, and Wangler finds himself vulnerable--and in a cell with Adebisi. Beecher nurses Andrew Schillinger through his withdrawal, and turns him against his father, leading to an ugly confrontation.