Tierra de esperanza Usted habla mucho, Harvard
S1, E5: Esteban is beaten in prison. Santos assures Maria Teresa that Marco is not a trustworthy person. Remedios remembers that years ago she saw Adriana throw Jeronimo down the ravine. Santos kisses Maria Teresa.