Vacation, Anyone?
S1, E5: In the semifinal of Know Where To Hide, the stakes reach new heights. The tranquil Hof van Saksen vacation park transforms into a high-stakes arena filled with clever hiding spots and surprising pitfalls. Who will seize the Super Triangle to secure their place in the finale, and who will be led astray? The Seekers face a critical choice: work together or go it alone?