The Middle Vacation Days
S5, E15: After being forced by his work to take a paid vacation, Mike tries to relax but finds his "alone time" being invaded by Brick, who wants to cash in and implement all of the personal gift coupons he has given his dad for Father's Day and birthdays over the years. Meanwhile, Frankie is livid when she discovers that Axl has been hanging out at the Donahues for the past few days and didn't let her know that he was even in town; and Sue is horrified when she discovers that someone has given her service at Spudsy Malone's a bad review online and consequently, overreacts in her efforts to better please the customers.