Vacation!
S4, E19: After Anna-Kat's big win with The Wildflower Girls, the Ottos go on a family vacation; Katie is determined to have a relaxing kid-free day with Greg; Taylor loses her money on Hollywood Boulevard and Anna-Kat is forced to get them out of trouble.