Vacuum Butt Cannon!!!!
S1, E3: During her first class on the Land, Nozomi unconsciously uses a powerful technique called the Vacuum Butt Cannon. When they learn that she's used this technique, Rokudou Rin, Kawai, and the other members of the elite class invite her to train with them. Nozomi is excited and vows to master the ability. But then one of the teachers calls her...