Valentine's Day
S2, E16: The Office goes on location to NYC--When Michael (Golden Globe nominee Steve Carell) visits Dunder Mifflin corporate headquarters in New York on Valentine's Day, he and Jan (Melora Hardin) are both in for a surprise. Meanwhile, back in Scranton, the office staff celebrates Valentine's Day grade school style. Jenna Fischer, John Krasinski, B.J. Novak and Rainn Wilson also star.