Valentine's Day
S13, E18: An Upper East Side stay-at-home mom is attacked in her townhouse and kidnapped while her husband watches helplessly from 8,000 miles away via video chat. Chloe Sevigny, Ron Rifkin, Shawn Hatosy, Rich Sommer, Josh Randall.