Valerie Makes a Pilot
S2, E1: While shooting footage for a reality TV pilot she hopes will get picked up by Bravo, Valerie Cherish learns that her nemesis Paulie G. is creating a series for HBO about a sitcom writer and his relationship with a neurotic older actress--a redhead named 'Mallory Church.' After dropping in on Andy Cohen's lunch at the Chateau Marmont, an incensed Valerie crashes the HBO offices to get them to cease and desist.