Valerie Relaxes in Palm Springs
시즌 1, 에피소드 8: Valerie and Mark head to the desert for a long weekend at a Palm Springs resort--with strings attached. While Mark draws the line with Jane's crew on the golf course, Valerie finds a new mentor in an old acquaintance.