Valerie Tries to Get Yesterday Back
S2, E2: Preferring she use a professional crew for behind-the-scenes footage of 'Seeing Red,' HBO asks Valerie to bring back Jane, the producer who followed her on 'Room and Bored.' Meanwhile, Val's publicist Billy gets her an appointment with celebrity stylist Brad Goreski for the Golden Globes.