Valley of The Boom
Сезон 1, серия 5: Jim Barksdale (Bradley Whitford) takes drastic measures to reestablish Netscape as a cutting-edge innovator. TheGlobe.com struggles to maintain focus on virtual communities, and Pixelon launches iBash, a massive concert in Vegas with a star-studded lineup, as it introduces its revolutionary streaming technology to the world.