Valley of the Twenty-something Guys
시즌 1, 에피소드 4: Carrie discovers the limitations of going out with a twenty-something hunk, Charlotte's boyfriend has a sexual favor to ask, and Samantha comes to the sobering realization that she'll always be older than her boy toy.