Vamonos
S3, E7: When an inmate is found murdered, Whistler becomes the prime suspect and Michael must prove his innocence in order to save his life; Michael demands evidence from Susan that Sara is alive, or he will cancel the escape; Lincoln and Sofia monitor the guards' morning rituals; Mahone gets an offer that may get him a ticket out of Sona in this special two-part episode.