Vampire Cats!
시즌 1, 에피소드 4: Jackson and Zoe meet two cats never seen in daytime. To escape the three giant dogs they live with, the cats are living inside cabinets. Our experts also work with a divided family, half of whom insist their beloved dog is terrorized by their cat.