Vanished in New Canaan
Сезон 1, серия 1: When clues at Jennifer Dulos's New Canaan, Connecticut, home prompt police to search for the missing mother, her estranged husband's behavior deepens the mystery. A complex web of evidence secures arrests, but what happens next shocks the nation.