Diagnosis Murder Vanishing Act: Part 1
S1, E6: A 'perfect cover' becomes a foul frame-up when Steve Sloan is accused of murder! Staging various crimes in their off-hours with perfect success, four corrupt police officers think they have it made - until one of them commits a homicide and puts the blame on Steve.