Vanishing Act
S5, E4: A wounded gang member tries to leave the ER to exact revenge. Benton keeps Reese's hearing disability a secret from his co-workers. Jeanie tells Ross she'd like to be his physician assistant in the pediatric emergency room. Weaver interviews for the job as permanent Chief of Emergency Medicine. Hathaway discloses to Ross that she might be pregnant but later discovers she's not. Lucy misplaces a dead body as she transports it to the morgue. Her inability to start an IV is revealed during a crisis. Corday realizes that her abilities exceed what will be demanded of her as an intern.